سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اغتشاشات کشور

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش‌کشیدن مساجد و هتک حرمت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم شهرستان نهاوند روز جمعه یکم مهرماه، بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمائی خواهند کرد.

حجت الاسلام حسین گروسی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ضمن محکوم کردن حرکات اغتشاشگران، از برگزاری راهپیمایی مردم انقلابی شهرستان نهاوند در روز جمعه خبر داد و اظهار داشت: بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان شد که به دنبال فتنه‌انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن از این اصل غافل است که این ملت، ملت امام حسین(ع)، ملت حماسه ۹ دی و همان ملتی است که در تشییع سردار دل‌ها شهید سلیمانی آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش‌کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم شهرستان نهاوند در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه، یکم مهرماه، بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه شهرستان، به سمت چهار راه معلم راهپیمائی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از عموم مردم بصیر و انقلابی شهرستان نهاوند دعوت به‌عمل می‌آید تا با شرکت در این راهپیمایی و حضور پرشور مقتدرانه و دشمن‌شکن خود، بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین جامعه اسلامی را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha